torsdag 9 juli 2009

Den som väntar på något gott...

... får vänta till efter helgen. Nu tar jag helgledigt och ska istället ägna mig åt att sitta och stirra in i brasan på kvällarna medan regnet smattrar mot rutorna. Läsa sagor och kanske se en gammal skräckfilm. Okej, det sista sa jag mest för att det lät bra, jag ser aldrig skräckfilmer eftersom jag är rädd att få mardrömmar.

(Vädret inbjuder till att krypa upp under en filt och se en skön skräckfilm. Synd att man är för feg.)

Här är vad som kommer så småningom:

Lyxig vegetarisk trerättersmeny, lagad av en duktig kock på en finkrog, kan man få det? Ja det kan man, och jag har fått både recept och bilder som jag tänkte dela med er.

Alex Schuman ges plats på DN-debatt för att prata om bloggmakt. Om bloggar påverkar medier låter jag vara osagt, men att både mitt eget och andras bloggande påverkat mig och min livsstil kan jag säga. Mer om det senare!

Ja, och så har jag hittat några nya bloggar som jag tycker mycket om och gärna vill berätta om.

5 kommentarer:

loba sa...

Det låter härligt. Ha en riktigt skön helg! Jag ser fram emot att läsa det nya spännande du hintar om här :)

Babysessan sa...

Ha en riktigt skön helg, väntar med spänning på ditt nästa inlägg.
Kram

Linda sa...

Ni inspirerar och engagerar. Tack för det! Följer flitigt. Trevlig sommar! // Linda

Anonym sa...

pst:


http://svt.se/2.108068/1.1611941/mindre_cancerrisk_for_vegetarianer


Segern är vår!!
/malin

Frida M sa...

Tack för alla snälla och uppmuntrande kommentarer och för den upplysande länken :) Ska kolla närmare på den!