söndag 22 februari 2009

Morotscupcakes med creamcheese frosting på ettårskalas






Jag önskar att jag kunde säga att det var jag som var artisten bakom dessa bakverk, men icke! Dessa skönheter blev vi bjudna på hos vännerna S, P och Lilla E när den sistnämnda firade sin ettårsdag. Jag kastade mig såklart fram med kameran innan någon hunnit ta en endaste bit. Varianten med morot och creamcheese var så god att jag genast var tvungen att leta upp receptet på internet så fort vi kommit hem.
Du hittar receptet här på bloggen Bakpassion. Varning! Efter att ha tittat igenom alla bloggens recept på cupcakes går det nästan inte att låta bli att försöka sig på att baka några själv, det låter så sjukt gott allting. Vi får väl se om jag ger gör ett försök själv när barnen tröttnat på mina Non stop cookies...

3 kommentarer:

CrimsonAnna sa...

Mums-ser ju hur gott ut som helst:)

A+M sa...

Herregud, de ser helt fantastiska ut!

Frida M sa...

En fröjd både för öga och gom:)