lördag 16 oktober 2010

Makeover

Japp, plötsligt och helt spontant så här på lördagskvällen kom jag på den crazy idén att göra bloggen lila (min nya favoritfärg). Och med detta följde en ny header och lite nya bilder på vegokidsen. Vet inte om bloggen kommer få fortsätta att vara lila, men någon form av förändring behövdes i alla fall i mitt liv. I vanliga fall brukar jag färga mitt hår när jag är på det humöret, men det är så mycket svårare att ångra när man gör något galet med håret än med bloggen. Säg till om ni tycker att det är jobbigt att läsa mot den skrikiga bakgrunden...

Min förhoppning är i alla fall att precis som att nya träningskläder kan sätta fart på träningslusten, så ska lite ny färg till bloggen göra mig mer peppad att skriva. Har ju för sjutton redan producerat tre inlägg på en kväll, vilket är mer än på typ hela förra månaden...

5 kommentarer:

S sa...

FIIINT! Vi har samma favoritfärg :)

Vegomamma sa...

Tycker också att det är fint.
Blir bara glad av färgen, liksom av alla fantastiska recept.
Önskar mig en "Gilla"-knapp, för jag gillar verkligen din blogg.

Frida M sa...

L8: Ja, höstens färg är definitivt lila :)

Vegomamma: Tack, ska se om jag kan lyckas få till en sådan knapp ;)

loba sa...

Så fint det blev! :)

Och så himla underbart att se så många nya, bra inlägg.

Ta hand om dig.

CrimsonAnna sa...

Jag tycker den passar bra-det är en andlig färg och en blandning mellan det aktiva röda och det lugna blå.