torsdag 7 januari 2010

Slut på lugnet

Imorgon börjar jag jobba igen. Så att ni vet, utifall blogginläggen plötsligt sjunker till ett minimum igen. Men jag ska försöka ta det lite lugnare den här terminen, så att inte alla blogginlägg i vår kommer handla om hur trött jag är. För det känns lite som om det är så det har varit under hösten, en enda långa radda av desperata "hur får jag energin att räcka till? - inlägg". Jag vågar knappt gå tillbaks och titta vad jag har skrivit. Fast jag minns att jag fick en massa bra tips från er i alla fall...
Men det får bli mitt nyårslöfte till er bloggläsare; vårens inlägg ska vara av lite mer positiv karaktär!

2 kommentarer:

Majja Almqvist sa...

Allt du skriver är varmt välkommet, vare sig det är recept eller bilder eller energiångest :)

Men du, ta hand om dig!

Frida M sa...

Mijima: Tack sötnos :) Ta hand om dig du med!