onsdag 22 april 2009

Vad jag inte trodde när jag var 20


* Att surfa och dricka kaffe skulle vara ett av mina största intressen.

* Att jag skulle säga: Det är lika bra att köpa kvalitet på en gång, vad är det för mening att ha en massa prylar som bara går sönder?

* Att jag skulle bo ihop med en människa som alltid ramlar eller hänger på mig. När han inte drar, sliter eller kramar mig. Och som bara svarar på tilltal när han känner för det. Och då oftast nej. Som kan börja skrika hysteriskt till synes utan anledning. Nej, det är inte Maken jag pratar om. Och dessutom är jag fullkomligt lycklig och tillfreds med detta.

* Att det skulle komma en tid när jag var tvungen att tänka mig för innan jag beställde en latte och grillad macka på Café. Av andra skäl än ekonomiska.

Inga kommentarer: